قرآن کریم.
ابن بابویه، علی بن محمد (مشهور به شیخ صدوق) (1396ش)، عقاب الاعمال، ترجمه صادق حسن زاده، تهران: ارمغان طوبی.
تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن؛ شیخ زاده، محمد؛ عابدی جعفری، حسین (1390ش)، «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی»، فصلنامه اندیشه راهبردی مدیریت، شماره 10، صص 151-198.
حکیمی، محمدرضا (1394ش)، الحیاة، ترجمه احمد آرام، تهران: نشر فرهنگ اسلامی.
خمینی، روحالله، (1375ش)، ولایـتفقیه، تـهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خـمینی، چـاپ چهارم.
روشه، گی (1395ش)، تفییرات اجتماعی، ترجمه منصور وثوقی، تهران: نشر نی
علم الهی، سیدرضی (1391ق)، نهجالبلاغه، ترجمه محمد دشتی، تهران: نشر بکا.
عیاشی، محمد بن مسعود (1380ش)، تفسیر العیاشى، تهران، مکتبه الاسلامیه.
عینی زاده (موحد)، محمد ؛ مودّب، سید رضا، (1396ش)، «نظام سازی در نگاه تفسیری آیتالله خامنهای (مدظلّه)»، دوفصلنامه مطالعات قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق(ع)، سال 11، شماره 21، صص 153-175.
غفاری، غلامرضا ؛ ابراهیمی، عادل، (1388ش)، جامعهشناسی تغییرات اجتماعی، تهران: نشر آگرا.
کلهری، سمیه، (1393ش)، «نقش ولیفقیه در تحقق جامعه قرآنی». فصلنامه احسن الحدیث، شماره 2، صص 77-90.
کلینی، محمد بن یعقوب (1369ق)، کافی، ترچمه مصطفوی، تهران: نشر تهران.
محسنی، منوچهر (1386)، بررسی در جامعهشناسی فرهنگی ایران، تهران: پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات.
مریجی، شمس الله (1389ش)، «نقش امام باقر (ع) در تغییرات فرهنگی ـ سیاسی»، فصلنامه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، شماره 50، صص 27-56.
موحدی، محسن (1388ش)، «راهبردها و راهکارهای رسانهای انس با قرآن در شرایط جنگ نرم»، دوفصلنامه مطالعات قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق (ع)، سال 3، شماره 5، صص 29-64.
الیوت، تی.اس. (1369ش)، دوباره فرهنگ، ترجمه حمید شاهرخ، تهران: نشر مرکز.
Braun, V. and Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3(2), pp. 77-101. Retrieved 2018, Jan.20, from http://eprints.uwe.ac.uk/ 11735/2/thematic_analysis_revised_-_final.pdf
Hofstede, Geert and hofstede, gret jan and minkov, michael. (2005). Cultures and organizations: software of the mind, Mcgraw-Hill.
http://farsi.khamenei.ir
Senge, peter. (1990). The Fifth Disipline, New York: Doubleday.